Omega 3, 6, 9

Omega 3, 6, 9

3 porcje ryb lub owoców morza tygodniowo. Tyle ryb, według zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia, powinniśmy spożywać aby dostarczyć organizmowi odpowiednią ilość kwasów tłuszczowych omega 3. Przeważnie nie udaje nam się spełniać tych zaleceń, a biorąc pod uwagę jakość dostępnych ryb hodowlanych może to i dobrze. Dostarczanie kwasów tłuszczowych w postaci suplementów daję nam tę przewagę, że mamy pewność iż substancje zastosowane przez producenta były przebadane według oznaczeń na opakowaniu. Dbając o prawidłowy rozwój układu nerwowego oraz dobrą odporność, kwasy tłuszczowe omega 3 powinny stanowić część naszej codziennej suplementacji.

Produkty 6

na stronę
Ustaw kierunek malejący

Produkty 6

na stronę
Ustaw kierunek malejący

Czym się różni kwas tłuszczowy omega 3 od omega 6?

Kwas tłuszczowy omega 3 posiada działanie antyzapalne, zbawienne dla układu sercowo-naczyniowego ( jest polecany w szczególności w celu podniesienia poziomu HDL) oraz układu nerwowego. Natomiast kwasy omega 6 biorą udział w powstawaniu stanów zapalnych. Są jednak konieczne, ponieważ dostarczone z dobrego źródła kwasy omega 6 wspierają proces regeneracji mięśni, którego stan zapalny jest nieodzowną częścią.

  • Ostatnio wyszukiwane