Kreatyna

Kreatyna

Jabłczan czy monohydrat? Z fazą ładowania czy bez? Kreatyna jako jeden z najpopularniejszych suplementów sportowych budzi sporo wątpilowści dotyczących dawkowania i przynoszonych efektów. Jednak nie ma żadnych wątpliwości co do tego czy ten suplement jest skuteczny. Kreatyna wpływa na procesy energetyczne oraz anaboliczne, powodując szereg korzyści – od wzrostu masy i siły mięśni po większą wytrzymałość na treningu. W Body Zone znajdziesz różne formy kreatyn odpowiednie dla każdego sportowca.

Produkty 1-10 z 17

Strona
na stronę
Ustaw kierunek malejący
  1. CREATINE 5000
    Najwyższej jakości suplement diety dla sportowców, który zawiera kreatynę w najczystszej postaci
    • Wsparcie dla budowania siły i masy mięśniowej
    • Przyrost czystej masy mięśniowej bez tłuszczu
    • Widoczne przyśpieszenie efektów regularnych treningów
    Od Cena promocyjna 69,00 zł
    Zobacz produkt
  2. CREATINE POWER
    Najwyższej jakości suplement diety dla sportowców, który zawiera kreatynę w najczystszej postaci
    • Efektywniejsze wykorzystanie energii zgromadzonej w mięśniach
    • Przyśpieszenie regeneracji mięśni po treningu
    • Ochrona mięśni przed katabolizmem
    Od Cena promocyjna 45,00 zł
    Zobacz produkt
  3. TC MALATE 4400
    Produkt najwyższej jakości
    Ocena:
    60% of 100
    3,00 z 1 opinii
    • Zawiera jabłczan kreatyny z dodatkiem aminokwasu tauryny
    • Kreatyna zwiększa wydolność fizyczną
    Od Cena promocyjna 69,00 zł
    Zobacz produkt
  4. TC MALATE POWER
    Produkt najwyższej jakości zawierający jabłczan kreatyny z dodatkiem aminokwasu tauryny
    • Kreatyna zwiększa wydolność fizyczną
    Od Cena promocyjna 59,00 zł
    Zobacz produkt
  5. CM3 1250
    Najpopularniejsza kreatyna w kapsułkach od Trec Nutrition
    Ocena:
    100% of 100
    5,00 z 3 opinii
    • ZWIĘKSZ SIŁĘ I WYTRZYMAŁOŚĆ
    • CM3 TO IDEALNIE ROZPUSZCZALNA I PRZYSWAJALNA KREATYNA
    • KREATYNA Z OBNIŻONYM EFEKTEM ZATRZYMANIA WODY
    Od Cena promocyjna 22,80 zł Regular Price 24,00 zł
    Zobacz produkt

Produkty 1-10 z 17

Strona
na stronę
Ustaw kierunek malejący

Czemu kreatynę bierze się po treningu

Kreatynę najlepiej stosować przed i po treningu, szczególnie jeśli naszym celem jest wzrost masy mięśniowej. Jednak jeśli mielibyśmy wybrać tylko jedną porę to okres zaraz po zakończeniu ćwiczeń jest najlepszy. Kreatynę poleca się również stosować każdego dnia po przebudzeniu ze względu na jej korzyści zdrowotne.

Jaka kreatyna na masę

Monohydrat kreatyny będzie najlepszym wyborem dla początkujących sportowców, ponieważ jego skuteczność jest poparta wieloma badaniami. Natomiast jabłczan kreatyny jest polecany osobą, które wraz ze wzrostem masy mięśniowej chcą również zwiększyć siłę oraz utrzymać wytrzymałość organizmu. Natomiast ostatnie badania pokazują hydrochlorek kreatyny (kreatyna HCL) okazuje się być najskuteczniejsza jeśli chodzi o zwiększenie masy mięśniowej.

Jak kreatyna wpływa na nerki

Mit o szkodliwości wpływu kreatyny na nerki został już dawno obalony przez naukowców, lecz niestety wciąż możemy o nim usłyszeć poruszając temat kreatyny. W jednym z przeprowadzonych badań, naukowcy sprawdzili czy duże dawki kreatyny (powyżej 60 g dziennie) wpłyną negatynie na osobę z jedynie JEDNĄ poprawnie funkcjonującą nerką. Oczywiści suplementacja kreatyną nie wykazała żadnych skutków ubocznych.

  • Ostatnio wyszukiwane