Hmb

Hit czy kit? HMB czyli kwas tłuszczowy będący metabolitem najbardziej anabolicznego aminokwasu – leucyny. Jego właściwości korzystne dla sportowców były przez długi czas niedoceniane, lecz po badaniu przeprowadzonym niedawno przez polskich naukowców HMB ponownie stało się ważną częścią suplementacji sportowców. 8 kilogramów mięśni jakie zyskali badani sportowcy dzięki suplementacji HMB mówi samo za siebie.

1 elementu

na stronę
Ustaw kierunek malejący

1 elementu

na stronę
Ustaw kierunek malejący

Jak stosować?

HMB należy stosować w ilości 3 gramów dziennie podzielonej na kilka porcji. Spożywaj je pomiędzy posiłkami w dni nie treningowe (pomoże to również odbudować wyściółkę jelita), a w dni treningowe rozłóż dzienną porcję na dawkę przed i po treningu.

Jak działa HMB?

HMB bierze udział w pobudzaniu syntezy włókien mięśniowych, co powoduje wzrost masy mięśniowej oraz szybszą regenerację.

Z czym łączyć HMB?

HMB należy łączyć z kreatyną jeśli naszym celem jest zwiększenie wytrzymałości i wsparcie procesu budowy masy mięśniowej. Kiedy zależy nam głównie na antykatabolicznym działaniu HMB należy je łączyć z BCAA lub EAA.